REGISTRERA DIG FÖR NYHETSBEVAKNING!

Registrera dig och bli meddelad när vi lägger till nyheter på webbsidan. Att prenumerera på våra uppdateringar är givetvis gratis.

veckans lunch
kalender

14 december

Vi har passerat Luciadagen och det lackar allt närmare jul.
Idag presenterar vi en företagare som har utvecklat både sig själv och sitt företag de senaste åren. Bakom lucka nummer 14 hittar vi Kicki Westerberg som titulerar sig som något unikt som ekonomisk PT(personlig tränare).

Kicki Westerberg är ägaren till fastigheten på Faluvägen 29 i Hofors, en fastighet som de senaste åren vuxit fram till ett företagarhus.
För två och halvt år sedan inleddes lite av en flyttkarusell i huset och anledningen var att Kicki själv höll på att ändra inriktning i sitt företag.
Under många år hade Kicki arbetat som revisor i företaget GävleDala Revision AB, men hon hade även skolat om sig till ekonomisk PT, något hon kände att hon ville satsa mer på.
Som ekonomisk PT håller hon bland annat föreläsningar och utbildningar. En föreläsning som hon, bland annat, hållit i Hofors går under rubriken ”Våga tjäna ruskigt mycket pengar”.

På sin hemsida driver Kicki Westerberg en blogg, man kan få tips som företagare och här hittar man även boken Bygg ditt eget drömföretag som Kicki författat. På sin Facebook-sida sänder hon även live med olika teman.

Kicki själv beskriver sin verksamhet som ekonomisk PT så här;

• Numera jobbar jag digitalt över hela landet. Mitt företag är uppbyggt runt det som är viktigt för mig nämligen frihet och kreativitet. Jag brinner för att hjälpa entreprenörer att hitta sina strategier för en lönsam verksamhet. Min specialitet är business & mindset - viktigt för din framgång.
8
21
17
5
14
20
19
9
1
2
7
23